Реклама в Телеграм: ціна, таргетинги, можливості

Ви можете не любити Телеграм з різних причин. У мене особисто є принаймні дві. По-перше, платформа створена росіянами, хоча зареєстрована в Дубаї. На різних етапах розвитку платформи в неї інвестували в тому числі російські олігархи, що знаходяться під українськими та світовими санкціями. По-друге, месенджер дуже не зручний у використанні, якщо ви хочете від нього трохи більше, ніж спілкуватися з парою родичів.

Водночас Телеграм не заборонений в Україні, щобільше – його активно використовують різні українські державні установи для публічної комунікації. Наразі Telegram займає друге місце за розміром аудиторії в Україні серед месенджерів, поступаючись лише Viber. За різними оцінками, кількість користувачів сягає від 10 до 18 млн.

Також Telegram активно використовує український бізнес: для персональної та масової комунікації, та для реклами. Донедавна рекламувати можна було лише через розміщення публікацій в чужих каналах та групах. Для цього ви мали зв’язатися з адміністратором каналу/групи напряму чи використати для цього одну з рекламних бірж (агрегатори-посередники). Пряма комунікація вимагає багато часу та терпіння, а біржі мають обмежений перелік каналів, і ще беруть додатковий відсоток за посередництво.

З грудня 2023 року українським компаніям можна використовувати рекламну платформу Telegram Ads і отримувати велике охоплення без зайвих головних болів.

Telegram Ads має досить пристойний перелік можливостей для таргетингу, що містить від ваших улюблених тематик каналів до статі, віку та регіонів проживання аудиторії. Хочете знайти любителів йоги серед жителів Києва? Будь ласка. А може ваша цільова аудиторія – це техногіки з Одеси, що користуються iPhone? Теж можна влаштувати.

Telegram Ads поступається за можливостями таргетування Google Ads та Facebook Ads, проте 90% рекламодавців цього не відчують. Будемо чесні, мало хто зараз використовує мікросегменти ЦА при налаштуванні рекламних кампаній.

Щодо цін, то тут все прозоро. Вартість реклами починається від €2,1 за тисячу показів. Це вже з ПДВ та комісією реселера. Так, розумію, що ви вже починаєте рахувати, скільки це в гривнях і чи варто взагалі заморочуватися. Мінімальний бюджет – всього €2100, і це не така вже й велика ціна для експерименту та за можливість показати свій бізнес тисячам потенційних клієнтів. Особливо, якщо у вас немає готового крутезного рекламного відео. Бо, якщо чесно, за наявності класного відео я б швидше обрав рекламу в YouTube. Хоча фінальне рішення ще б залежало і від цілей рекламної кампанії.

Реклама в Телеграм може вести користувача на ваш сайт, власний телеграм канал чи чатбот в телеграмі.

Щодо рекламних форматів: база – короткий текст, опції – емодзі чи невеличка картинка.

Якщо ваш бізнес готовий використовувати Telegram Ads, зверніться в UAMASTER, ми розкажемо більше про його можливості.