Нове дослідження, проведене Bynder, показало як бачать основні сценарії використання ШІ представники маркетингової індустрії найближчим часом. В дослідженні взяли участь маркетологи різних відомих брендів, зокрема Spotify, Puma та Five Guys.
Понад половина (55%) респондентів наразі використовують інструменти штучного інтелекту у процесі виробництва контенту.
Згідно з дослідженням, найпоширеніші способи, за допомогою яких контент-команди використовують інтеграцію зі штучним інтелектом, – це автоматизація нудних і трудомістких завдань, таких як:
- Створення перших чернеток (54%)
- Оптимізація контенту (43%)
- Орфографія та граматика (42%)
- Перефразування та узагальнення (38%)
Галузь швидко інтегрувала ШІ у повсякденні завдання, серед яких: мозковий штурм ідей, написання соціальних постів і текстів для цільових сторінок, створення заголовків, що привертають увагу, розробка тональності голосу в документах і дослідницькі завдання. Дослідження показує, що штучний інтелект також використовується для мінімізації часу, витраченого на великі SEO завдання, такі як створення мета-описів і переклад, з ключовими завданнями, описаними нижче:
- Повторне використання контенту (30%)
- Створення голосових документів (27%)
- Управління контентом (25%)
- Переклад текстів (25%)
Як в майбутньому можна використовувати ШІ в роботі з контентом?
Хоча дослідження Bynder показує, як індустрія впроваджує штучний інтелект зараз, респонденти закликали бізнес розглянути, як технологія може бути використана для подальшого “покращення” та оптимізації процесів виробництва контенту, а не для “заміни” їх.
Респонденти запропонували використовувати ШІ для персоналізації контенту сайтів відповідно до історії переглядів і вподобань користувача, створення чат-ботів, які допомагають користувачам краще орієнтуватися на сайті, і надання рекомендацій щодо контенту на основі аналізу поведінки користувачів та їхніх настроїв. Інші респонденти припустили, що його можна використовувати для спрощення контенту, а також для створення грубих чернеток, які потім можуть бути адаптовані людськими командами.
Маркетологи також наголошують на важливості використання штучного інтелекту для підвищення якості контенту, а не для економії коштів.